ВСТУП. УСНА НАРОДНА ТВОРЧІСТЬ
Варіант 1
Початковий
рівень
Завдання 1-2 мають по чотири варіанти
відповідей, з яких лише ОДНА ПРАВИЛЬНА. Виберіть правильну відповідь1. Визначте види родинно-побутових пісень.
A) про кохання, про сімейне життя;
Б) жартівливі, бурлацькі пісні;
B) весільні, жниварські пісні;
Г) кріпацькі, чумацькі пісні.
2. Визначте, в якій пісні йдеться про соціальну нерівність.
A) «За городом качки пливуть»;
Б) «Сонце низенько, вечір близенько»;
B) «Ой, зійди, зійди, ясен місяцю»;
Г) «В кінці греблі шумлять верби».
Середній
рівень
Завдання 3-4 мають по п’ять варіантів
відповідей, із яких ЛИШЕ ОДНА ПРАВИЛЬНА. Виберіть правильну відповідь3. Виберіть правильне твердження.
«Весілля» – це:
A) народна драма;
Б) літературна драма;
B) народна балада;
Г) жартівлива пісня;
Д) соціальпо-побутова пісня.
4. Визначте неправильне твердження:
Балада – це:
A) усний твір про визначні історичні події та героїв;
Б) ліро-епічний твір з драматично напруженим сюжетом;
B) твір з обмаллю персонажів і відсутністю деталей;
Г) ліро-епічна пісня про трагічну подію; Д) твір з елементами метаморфоз.
Достатній
рівень
У завданні 5 необхідно встановити
відповідність інформації, утворивши логічні пари. До кожного рядка, позначеного
БУКВОЮ, доберіть відповідник, позначений ЦИФРОЮ.5. Установіть відповідність між періодами розвитку літератури та їх послідовністю.
A) новітня українська література; 1. XI – XVIII ст.
Б) нова українська література; 2. к. XIX – XX ст.
B) давня українська література; 3. к. XVIII – XIX ст.
Г) прадавня література. 4. період до XI ст.
5. І ст. до н. е.
6. Упишіть літературний термін.
Ліро-епічний твір із драматично напруженим сюжетом.
Високий
рівень
7. Поясніть, як ви розумієте слова О. Довженка «Українська пісня – це бездонна
народна драма».Варіант 2
Початковий рівень Завдання 1-2 мають по чотири варіанти відповідей, з яких лише ОДНА ПРАВИЛЬНА. Виберіть правильну відповідь1. Визначте види родинно-побутових пісень.
A) купальські та русальні пісні;
Б) думи, пісні-хроніки;
B) жартівливі, бурлацькі пісні;
Г) про кохання, про сімейне життя.
2. Визначте, в якій пісні
йдеться про соціальну нерівність.
A) «Світи, світи, місяченьку»;
Б) «Цвіте терен, цвіте терен»;
B) «За городом качки пливуть»;
Г) «Ой зійди, зійди, ясен місяцю.»
A) «Світи, світи, місяченьку»;
Б) «Цвіте терен, цвіте терен»;
B) «За городом качки пливуть»;
Г) «Ой зійди, зійди, ясен місяцю.»
Середній
рівень
Завдання 3-4 мають по п’ять варіантів
відповідей, із яких ЛИШЕ ОДНА ПРАВИЛЬНА. Виберіть правильну відповідь3. Виберіть правильне твердження.
Народна балада – це:
A) твір про життя козаків;
Б) твір про родинне життя;
B) ліро-епічний твір про трагічну подію;
Г) ліричний твір про кохання;
Д) ліричний твір про жіночу долю.
4. Визначте неправильне
твердження:
Народна драма
– це:A) гра дітей та юнацтва;
Б) невеличкі сценки віршованої форми;
B) джерело професійної драматургії;
Г) елемент певного обряду;
Д) один із родів літератури, який відображає життя через деталі у формі оповіді.
Достатній
рівень
У завданні 5 необхідно
встановити відповідність інформації, утворивши логічні пари. До кожного рядка,
позначеного БУКВОЮ, доберіть відповідник, позначений ЦИФРОЮ.
5. Установіть відповідність між визначеннями та поняттями.
А) музика, театр, архітектура, художня література;
Б) образи, сюжет, виражальні засоби;
В) казка, легенда, загадка, пісня, прислів’я,
Г) ідейність, образність, емоційність.
1. Елементи твору.5. Установіть відповідність між визначеннями та поняттями.
А) музика, театр, архітектура, художня література;
Б) образи, сюжет, виражальні засоби;
В) казка, легенда, загадка, пісня, прислів’я,
Г) ідейність, образність, емоційність.
2. Риси художнього слова.
3. Види мистецтв, приказки;
4. Жанри народної творчості.
5. Види рим.
6. Упишіть літературний термін.
Один із видів літератури, що відображає життя за допомогою зображення думок, почуттів і переживань.
Високий
рівень
7. Поясніть, як ви
розумієте твердження: «Весілля – велика на- душа українського
народу».
Можно ответы?
ВідповістиВидалити